Reklamacje i zwroty

Jak zwrócić książkę:

Naszym celem jest zadowolenie Klienta. Zgłoszone reklamacje są traktowane priorytetowo. 

Obsługą reklamacji zajmuje się: 

reklamacje@ksiegarniagazetypolskiej.pl

 

Prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku, w godzinach:  9:00-16:00

 

Co mam zrobić, gdy:

 

Przede wszystkim prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Kierownikiem Obsługi Klienta: tel 22 290 00 90 wewnętrzny 2.

Wszystkie reklamacje traktujemy indywidualnie i dokładamy starań, aby znaleźć satysfakcjonujące Państwa rozwiązanie.

Zaproponujemy dogodną dla Państwa formę reklamacji, jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. 

 

Jak zwrócić książkę:

Prosimy wysłać książkę na poniższy adres, lub zwrócić osobiście:

"Rejtan" sp. z o.o.

 ul. Mazowiecka 6/8 pokój 415

 00-048 Warszawa

 

Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 9.00 - 16.00